قوانین و مقررات:

به فروشگاه اینترنتی جی بی ای کالا خوش آمدید. این صفحه به منظور ارائه اطلاعات لازم به شما در خصوص قوانین و مقررات حاکم بر این فروشگاه ایجاد شده است. با مطالعه این صفحه، شما به عنوان کاربر، از حقوق و تعهدات خود در قبال جی بی ای کالا و همچنین تعهدات جی بی ای کالا در قبال شما آگاه خواهید شد.

قوانین و مقررات کلی:

 

مالکیت و حق کپی رایت: تمامی محتوای موجود در وب سایت جی بی ای کالا، از جمله تصاویر، متون، ویدئوها و غیره، متعلق به این شرکت بوده و هرگونه استفاده از آنها بدون مجوز کتبی، غیرقانونی و پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

ثبت نام و عضویت: برای استفاده از برخی از خدمات و امکانات جی بی ای کالا، مانند خرید آنلاین، ثبت نام و عضویت در سایت ضروری است. شما متعهد به ارائه اطلاعات صحیح و کامل در هنگام ثبت نام هستید و در صورت بروز هرگونه تغییر در اطلاعاتتان، موظف به اطلاع رسانی به جی بی ای کالا خواهید بود.

 

حریم خصوصی: جی بی ای کالا به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفظ اطلاعات شخصی آنها مطابق با قوانین مربوطه است. شما می‌توانید با مطالعه سیاست حفظ حریم خصوصی جی بی ای کالا از نحوه جمع آوری، استفاده و نگهداری اطلاعات خود آگاه شوید.

 

خرید و پرداخت: شما می‌توانید از طریق دو روش پرداخت آنلاین و کارت به کارت، نسبت به پرداخت وجه سفارش خود اقدام نمایید. جی بی ای کالا برای ارسال سفارشات از طریق پست و تیپاکس اقدام می‌کند. هزینه ارسال پستی برای سراسر کشور 30 هزار تومان بوده و هزینه تیپاکس به عهده مشتری خواهد بود. همچنین، هزینه پیک برای مشتریان شهر شیراز به عهده خودشان خواهد بود.

 

مرجوع کالا: در صورتی که کالای ارسالی معیوب یا مغایر با سفارش شما باشد، شما می‌توانید تا 7 روز پس از دریافت کالا، نسبت به مرجوع آن اقدام نمایید. در این صورت، جی بی ای کالا پس از بررسی کالا و تایید نقص یا مغایرت، وجه پرداختی شما را به طور کامل عودت خواهد داد.

 

قوانین و مقررات مربوط به محتوا: شما متعهد به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین و مقررات حاکم بر وب سایت جی بی ای کالا در خصوص انتشار هرگونه محتوا در این سایت، از جمله نظرات، نقدها و سوالات، هستید. انتشار هرگونه محتوای توهین آمیز، مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی، یا غیرقانونی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، با متخلف برخورد خواهد شد.

جدول خلاصه تعهدات

 

تعهدجی بی ای کالاکاربر
ارائه محصولات با کیفیتبله-
ارسال به موقع سفارشاتبله-
ارائه خدمات پس از فروشبله-
حفظ حریم خصوصی کاربرانبله-
رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایرانبلهبله
رعایت قوانین و مقررات وب سایتبلهبله

سایر مقررات:

جی بی ای کالا حق تغییر یا اصلاح قوانین و مقررات خود را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی دارد.

در صورت بروز هرگونه اختلاف بین جی بی ای کالا و کاربر، مراجع قضایی شهر شیراز مرجع صالح برای رسیدگی به موضوع خواهند بود.