محصولات بهداشتی, سبک زندگی, مراقبت و سلامتی

بهترین اسپری تاخیری

بهترین اسپری تاخیری

بهترین اسپری تاخیری میتواند نوعی باشد که سبب کنترل زودانزالی شده و در رفع این مشکل موثر باشد. اسپری تاخیری از جمله راهکارهای درمانی برای اختلال زودانزالی میباشد که سبب میشود زوجین رابط‌ه‌ه­ای طولانی‌­تر را تجربه کنند. در ادامه به بررسی بهترین اسپری تاخیری و ویژگی‌­های آنها میپردازیم.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری که با نام Delay Spray نیز شناخته میشود در زمره محصولات جنسی قرار میگیرد که کاربرد درمانی دارد. معمولا برخی از آقایان که مدت نعوظ آنها کمتر از ۳ دقیقه است دچار زودانزالی هستند و نمیتوانند رابطه جنسی خوبی داشته باشند بدین ترتیب اسپری بی‌حسی حاوی مواد بی‌حس‌­کننده بوده و سرعت انتقال پیام عصبی را از آلت به مغز کند کرده بدین ترتیب انزال دیرتر صورت گرفته و تایم رابطه طولانی­تر خواهد شد.

طبقه­‌بندی اسپری تاخیری

انواع اسپری تاخیری بطور کلی دو نوع میباشند: اسپری­‌های بر پایه آب و اسپری­‌های بر پایه بنزوکائین که هر کدام دارای انواع مختلفی میباشند.

توجه

برخی افراد به اشتباه اسپری تاخیری را با نام اسپری تاخیری لیدوکائین میشناسند لازم به ذکر است لیدوکائین یک ماده بی‌حسی بوده که سبب بی‌حس شدن سر آلت تناسلی میشود و در اسپری‌­های تاخیری با درصد مشخصی به کار رفته است و لیدوکائین یک برند نمیباشد تنها یک ماده در این محصولات است.

بهترین اسپری تاخیری

 

 

همانگونه که میدانید برندهای متعددی این محصول را عرضه میکنند که هر کدام ویژگی­‌های مختص به خود را دارند بدین ترتیب در ادامه به بررسی برندهای برتر میپردازیم:

اسپری تاخیری ویگا

این محصول را میتوان یکی از بهترین محصولات جنسی معرفی کرد. این محصول تولید کشور آلمان بوده و جهت استفاده برای سنین بالای ۱۸ سال میباشد. اسپری ویگا را اسپری تاخیری عقاب نیز می‌نامند که میتواند محصولی بسیار کاربردی در درمان زودانزالی باشد. این برند ادعا میکند اسپری ویگا نعوظ را تا ۴۵ دقیقه حفظ کرده و همزمان سبب افزایش حجم آلت تناسلی نیز خواهد شد. از مزایای این اسپری میتوان به: سفت کردن و حجیم کردن آلت تناسلی و همچنین افزایش میل جنسی اشاره‌ کرد.

اسپری تاخیری کدکس

افرادی که پوست حساسی دارند و نگران انتخاب محصول جنسی هستند میتوانند به اسپری کدکس اعتماد کنند چرا که این محصول ضدحساسیت بوده و جذب بالایی دارد بدین ترتیب باعث نعوظ در تایم بیشتری شده و کیفیت رابطه را افزایش میدهد. این اسپری دارای رایح‌ه­ای خنک میباشد. این‌ برند ادعا دارد که این محصول جنسی فاقد مواد مضر بوده و کاملا سالم میباشد همچنین سبب افزایش جریان خون در آلت تناسلی شده و میتواند رابط‌ه­ای عالی را برای زوجین به ارمغان بیاورد.

اسپری تاخیری دلتا

اسپری تاخیری دلتا که با نام اسپری تاخیری پاورمن نیز شناخته میشود را میتوان به عنوان بهترین اسپری تاخیری معرفی کرد. این محصول یکی از قدرتمندترین فرمولاسیون­ها را دارد که به مرور زمان به کاهش اختلال زودانزالی کمک کرده و میتواند رابطه­ای ایده­آل را برای زوجین به ارمغان بیاورد. در فرمولاسیون این محصول از لیدوکائین و پویلوکاین استفاده شده است که موادی جهت ایجاد بیحسی موضعی هستند و لازم است ۱۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی از این محصول استفاده شود.

اسپری تاخیری گالاردو

این محصول حاوی اسانس بولگاری بوده که سبب افزایش لذت در رابطه جنسی خواهد شد. اسپری گالاردو نعوظی طولانی مدت و اثری ۴۵ دقیقه­ای دارد. این محصول رایحه­ای قوی داشته که سبب افزایش میل جنسی میشود و میتواند سبب عملکرد خوبی در رابطه شود. محصول مذکور که از آن به عنوان بهترین اسپری تاخیری یاد میشود سبب افزایش اعتماد بنفس شده و حداکثر کارایی را خواهد داشت.

اسپری تاخیری خیلی قوی

یک اسپری تاخیری خیلی قوی نمونه­ای است که بتواند حداکثر تایم نعوظ را به فرد بدهد و تایم یک رابطه را به خوبی افزایش دهد. شاید بتوان یک اسپری تاخیری خیلی قوی را بهترین اسپری تاخیری نامید اما لازم است توجه داشته باشید بهتر است یک اسپری در کنار نتیجه بخشی صحیح، از برندی معتبر بوده و استفاده از آن عارضه­ای را در پی نداشته باشد.

اسپری تاخیری برای زنان

انزال سریع علاوه بر آقایان ممکن است برای بانوان نیز رخ دهد بدین ترتیب برخی از اسپری­های تاخیری که برخی از آنها در زمره بهترین اسپری تاخیری نیز قرار میگیرند برای بانوان نیز مناسب میباشند. فرمولاسیون این اسپری­ها به گونه­ای ترکیب شده است که برای ناحیه واژن حساسیت­زا نبوده و کمک میکند بانوان دیرتر به ارگاسم برسند. توجه داشته باشید بانوانی که سریع به ارگاسم میرسند و نمیتوانند رابطه خوبی را تجربه کنند میتوانند از این مدل اسپری­ها استفاده نمایند اما لازم به ذکر است استفاده از این اسپری­ها در طول بارداری مجاز نمیباشد.

اسپری تاخیری چند ساعت اثر دارد؟

شاید بپرسید بهترین اسپری تاخیری چقدر میتواند در افزایش تایم انزال موثر باشد هر چند این موضوع به شرایط جسمی و روانی فرد مصرف کننده بستگی دارد اما بطور کلی میتوان گفت این محصول تا حدود ۵ دقیقه میتواند تایم انزال را افزایش دهد.

عوارض اسپری تاخیری

عوارض اسپری تاخیری

در صورتیکه استفاده از این محصول بصورت صحیح صورت نگرفته و در استفاده از آن زیاده­روی شود میتواند عوارضی را در پی داشته باشد از جمله:

بیحسی در ناحیه آلت تناسلی

ایجاد اختلال در نعوظ

متورم شدن ناحیه آلت تناسلی

بروز سرگیجه

احساس سردرد

بروز سوزش و ملتهب شدن آلت تناسلی

نکات ایمنی خرید

برای این که بتوانید بهترین اسپری تاخیری را خریداری کرده و از بروز مشکل پیشگیری نمایید لازم است برخی نکات هنگام خرید و استفاده رعایت شود از جمله:

مطالعه دستورالعمل تعیین شده بر روی بسته­بندی.

اجتناب از استفاده از این محصولات برای افرادی که نسبت لیدوکائین و بنزوکائین آلرژی دارند.

اجتناب از استفاده بیش از حد از اسپری تاخیری.

رعایت نکات بهداشتی قبل از استفاده.

اسپری در محلی خشک و خنک نگهداری شود.

اسپری را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

نحوه استفاده از بهترین اسپری تاخیری

پس از آشنایی با بهترین اسپری تاخیری بهتر است نحوه استفاده صحیح از آن را نیز بدانید. برای این کار لازم است ابتدا آلت تناسلی کاملا شسته شده و خشک شود سپس اسپری با کمی فاصله نسبت به آلت تناسلی در دست گرفته شود، اسپری کردن باید از ناحیه فرنولوم یعنی از زیر کلاهک آلت تناسلی شروع شده و در طول آلت اسپری شود. اگر پس از ۱۵ دقیقه بیحسی صورت نگرفت مراحل  مجدد تکرار شود.

چگونه اثر اسپری را از بین ببریم؟

چگونه اثر اسپری را از بین ببریم

پس از گذشت تایم مشخص و از بین رفتن حالت نعوظ اثر بیحسی اسپری از بین میرود بدین جهت لازم است پس از اتمام رابطه جنسی ناحیه تناسلی با صابون و آب کافی به خوبی شسته و توسط یک دستمال تمیز خشک شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *