محصولات بهداشتی, سبک زندگی, مراقبت و سلامتی

بهترین کرم مرطوب کننده صورت و بدن چیست؟

بهترین کرم مرطوب کننده صورت و بدن چیست؟

در پاسخ به سوال بهترین کرم مرطوب کننده صورت و بدن چیست لازم است بگوییم قطعا بهترین کرم، نمونه­‌ای است که با پوست شما سازگاری کامل داشته و بتواند به اندازه کافی پوست را آبرسانی کند. کرم‌­های دست و صورت تاثیر بسیار مثبتی در پیشگیری از چروک شدن و کم آبی پوست دارند.

کرم مرطوب کننده

از جمله محصولاتی که جهت سلامت و مراقبت از پوست بسیار دارای اهمیت هستند کرم­‌های مرطوب کننده میباشند این کرم­ها با افزایش رطوبت پوست و پیشگیری از خشکی آن سبب لطافت پوست میشوند. همانگونه که میدانید بر اثر بالا رفتن سن، شستشوی مداوم، تغییرات آب و هوایی و… به مرور زمان، پوست خشک شده و لطافت خود را از دست میدهد بدین ترتیب انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده میتواند یک راه­‌حل اساسی جهت تقویت پوست باشد چرا که به طور قطع یک پوست خشک بسیار مستعد چروک است پس یکی از شیوه­‌های جلوگیری از چروک شدن پوست کنترل رطوبت آن است.

فاکتورهای مهم خرید بهترین کرم مرطوب کننده

فاکتورهای مهم خرید بهترین کرم مرطوب کننده

تفاوتی ندارد که شما بخواهید بهترین کرم مرطوب کننده صورت را خریداری نمایید یا این کرم را برای پوست دست خود خریداری کنید مهم این است که شما فاکتورهای مهم را هنگام خرید را رعایت کنید. بهتر است در انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده به نکات زیر توجه کنید:

خاصیت آنتی اکسیدانی

یکی از ویژگی­‌های مثبتی که میتواند یک مرطوب کننده خوب داشته باشد دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی در کرم است. رادیکالهای آزاد با توجه به میزان واکنش­‌پذیری که دارند سبب آسیب به پوست شده و در نهایت روند پیری پوست را افزایش میدهد پس توصیه میشود کرم انتخابی شما دارای خاصیت آنتی اکسیدانی باشند.

حاوی spf

همانگونه که میدانید spf فیلتری محافظتی برای پوست در برابر اشعه­‌های مضر نور خورشید میباشد پس میتوان گفت بهترین کرم مرطوب کننده صورت میتواند نمونه‌­ای باشد که درصدی از این فاکتور را دارا باشد البته توجه نمایید یک کرم مرطوب کننده نمیتواند به اندازه یک ضدآفتاب حاوی spf باشد اما وجود میزان استانداردی از آن در کرم مرطوب کننده میتواند نقش موثری را ایفا کند.

سازگاری با پوست

همانگونه که اشاره شد قطعا بهترین کرم مرطوب کننده باید متناسب با پوست انتخاب شده و کاملا با جنس پوست سازگار باشد. پوست­ها به سه دسته: خشک، چرب و مختلط تقسیم میشوند که لازم است کرم مرطوب کننده متناسب با جنس پوست انتخاب شود تا بتواند بهترین نتیجه­‌بخشی را داشته باشد.

ترکیبات کرم

برخی از افراد به انواع روایح و ترکیبات معطر در محصولات آرایشی آلرژی داشته و در صورت استفاده، شاهد ملتهب شدن پوست خود هستند بدین ترتیب بهتر است افرادیکه دارای پوست حساسی هستند در بررسی فرمولاسیون محصول انتخابی بسیار دقت نمایند.

کرم مرطوب کننده صورت

از آنجایی که پوست صورت نسبت به دیگر نواحی بدن دارای ظرافت بیشتری میباشد لازم است در انتخاب محصولات مرتبط به آن حساسیت بیشتری به خرج داده شود بدین ترتیب توصیه میشود هنگام خرید به فاکتورهای اشاره شده توجه کرده و همچنین توجه داشته باشید محصول انتخابی خود را از برندی خریداری نمایید که دارای اعتبار و شهرت باشد چرا که یک برند معتبر محصولی قابل اعتماد تولید خواهد کرد.

کرم مرطوب کننده دست

دستها نیز مانند صورت نیاز به مراقبت دارند تا زیباییشان حفظ شود. کنترل لطافت و آبرسانی  دست‌ها و حتی ناخن­‌ها سبب افزایش حالت کشسانی پوست شده و فرایند پیری را کاهش میدهد. شاید برخی گمان کنند انتخاب مرطوب کننده دست اهمیت چندانی ندارد اما اینگونه نیست و لازم است فاکتورهایی که در خرید کرم صورت مورد توجه قرار میگیرند در خرید کرم دست نیز به آنها توجه شود.

کرم مرطوب کننده پوست چرب

از آنجایی که پوست‌های چرب مستعد جوش و آکنه میباشند نمیتوان از هر کرمی برای اینگونه پوست‌ها استفاده کرد چرا که اگر افرادی که دارای پوست چرب هستند از مرطوب کننده­‌های سنگین و حاوی چربی استفاده کنند سبب افزایش آکنه پوست خود خواهند شد بدین ترتیب لازم است افرادی که پوستی چرب دارند از مرطوب کننده­‌های تخصصی سازگار با پوست چرب که فاقد چربی میباشند استفاده کنند.

برندهای برتر بهترین کرم مرطوب کننده

برندهای برتر بهترین کرم مرطوب کننده

جهت خرید آسانتر به بررسی و معرفی برندهای برتر در این زمینه میپردازیم:

کرم مرطوب کننده کامان

این محصول ایرانی از فرمولاسیونی گیاهی تولید شده که حاوی وازلین، شی‌باتر، آلانتوئین و موم زنبورعسل میباشد که سبب پیشگیری از خشکی و پوسته‌ای شدن پوست شده و در حفظ رطوبت پوست بسیار موثر است. اگر به دنبال بهترین کرم مرطوب کننده صورت هستید با برند کامان میتوانید خریدی با یک تیر و چند نشان داشته باشید چرا که این کرم علاوه بر صورت برای پوست دست و پا نیز کاملا مناسب است.

کرم مرطوب کننده اوردینری

این کرم بصورت تخصصی جهت از بین رفتن خشکی پوست تولید شده است. این کرم حاوی خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بصورت همزمان بوده و میتوان آن را یک کرم ترمیم­‌کننده نیز دانست که دارای بافتی بسیار سبک بوده که فرمولاسیون آن فاقد چربی میباشد.

کرم مرطوب کننده سوپکس

کرم مرطوب کننده و آبرسان سوپکس از جمله برندهای ایرانی تحت لیسانس است که میتوان گفت توانسته است بهترین کرم مرطوب کننده را تولید کند چرا که در کنار کیفیت بالای این کرم از قیمتی بسیار اقتصادی برخوردار است و با دارا بودن تنوع بالا مطابق سلایق مختلف میباشد. کرم­‌های سوپکس حاوی یک فرمولاسیون قوی جهت رطوبت‌رسانی بوده که یکی از مزایای آن دارا بودن خاصیت ضدلک نیز میباشد. سوپکس را در انواع متنوعی میتوان یافت که هر کدام ترکیب و رایحه­‌ای خاص را دارا میباشند.

کرم مرطوب کننده سراوی

یکی از محصولاتی که در زمره بهترین کرم مرطوب کننده قرار گرفته است برند سراوی است این کرم را چندکاره مینامند چرا که حاوی سرامید جهت جوانسازی و لیفت پوست، هیالورونیک جهت آبرسانی پوست و آمینو جهت کشش بهتر پوست میباشد بدین ترتیب این کرم با دارا بودن این سه فاکتور سبب لطافت و درخشندگی پوست شده و دارای ماندگاری ۲۴ ساعته میباشد.

کرم مرطوب کننده لدورا

کرم مرطوب کننده لافارر دارای شماره­‌های مختلفی بوده که مناسب انواع جنس پوست میباشند. این محصول دارای فرمولاسیونی زود جذب بوده و با دارا بودن عصاره گیاهان مفید میتواند سبب شادابی و درخشش پوست شود.

کرم مرطوب کننده درمالیفت

شاید بتوان گفت بهترین کرم مرطوب کننده را برند درمالیفت تولید کرده است چرا که این کرم در کنار قیمتی اقتصادی رطوبت­‌رسانی عمیقی داشته و ماندگاری خوبی دارد. این کرم مرطوب کننده حاوی روغن آووکادو، اوره، گلیسیرین و اسیدهای آمینه ضروری است که قدرت نرم کنندگی بسیار خوبی به آن میبخشد. این کرم انتخابی مناسب جهت افزایش رطوبت و شادابی پوست میباشد.

 کرم مرطوب کننده هیدرودرم

مرطوب کننده هیدرودرم جهت استفاده روزانه کاملا مناسب بوده و با دارا بودن حجمی بسیار خوب محصولی اقتصادی بشمار میرود. این کرم حاوی ویتامینE، شی‌باتر و آووکادو میباشد که نوعی محافظ پوست بشمار رفته و از پوست در برابر انواع رادیکال‌های آزاد محافظت میکند. این کرم خشکی پوست را از بین برده و برای انواع پوست مناسب میباشد.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت خارجی

پس از بررسی برندهای معتبر ایرانی به سراغ بهترین مرطوب کننده از برندهای خارجی میرویم که عبارتند از:

کرم مرطوب کننده کوزارکس

این کرم از برندهای مرتبط به کشور کره جنوبی بوده که به عنوان کرم چند منظوره عصاره حلزون شهرت دارد چرا که به گفته این کمپانی این کرم حاوی ۹۲درصد عصاره حلزون بوده و فرمولاسیونی کاملا تخصصی دارد که سبب رطوبت‌رسانی عمیق پوست میشود. این محصول را به عنوان محصولی ضدپیری میدانند که دارای خاصیت ضدچروک بوده و فاقد مواد مضری مانند پارابن، سیلیکون، سولفات و الکل میباشد.

کرم مرطوب کننده جانسون

این کرم برای استفاده دست و صورت مناسب بوده و با پوست‌های خشک و حساس سازگار است. عصاره شی‌­باتر به کار رفته در این کرم سبب لطافت پوست شده و بافتی نسبتا سبک دارد. کرم مرطوب کننده جانسون فاقد چربی بوده و دارای رایحه­‌ای معطر میباشد.

کرم مرطوب کننده لورال

این آبرسان سه‌کاره ۲۴ ساعته را میتوان در زمره بهترین کرم مرطوب کننده قرار داد چرا که با دارا بودن ویتامین B5، ویتامین E و سرامید سبب لطافت و درخشندگی پوست میشود. این کرم حاوی فیلتر uv میباشد که لایه­‌ای محافظ در برابر اشعه­‌های مضر ایجاد میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *