دسته‌بندی نشده

قرص های تاخیری قوی برای خانم ها یا آقایان؟

قرص های تاخیری قوی

افرادی که دچار اختلال زود انزالی شده‌اند، به کمک روش‌های درمانی می‌توانند مشکل خود را رفع کنند. یکی از مهم‌ترین روش‌های درمانی، قرص های تاخیری قوی هستند که باعث طولانی شدن مدت زمان انزال شده و رابطه جنسی را بهبود می‌بخشند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را با قرص های تاخیری قوی برای خانم ها و آقایان وهمچنین تاثیرات آن در روی بدن افراد آشنا کنیم.

قرص های تاخیری قوی چه تاثیری روی بدن فرد می‌گذارند؟

حتماً اسم قرص های تاخیری قوی به گوش شما خورده است. شاید کنجکاو باشید که بدانید این قرص‌ها چه تاثیری در روی بدن افراد دارند؟ همانطور که می‌دانید روابط زناشویی جزو مهم‌ترین جنبه‌های زندگی بوده و اگر فرد نتواند به این نیاز پاسخ دهد، با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. قرص ‌های تاخیری قوی به فرد کمک می‌کند تا زمان ارضا شدن به تاخیر افتاده و از انزال زودرس جلوگیری شود.

بیشتر قرص‌هایی که برای درمان زود انزالی استفاده می‌شوند، از دو گروه مهار کننده فسفودی استر نوع ۵ و مهار کننده بازجذب سروتنین تشکیل شده‌اند. این گروه قرص‌ها، جزو داروهایی هستند که جهت درمان افسردگی از آنها استفاده می‌شود. این مهار کننده، مقدار سروتنین را در مغز فرد افزایش داده و استرس را کاهش می‌دهد.

این گروه از داروها، شدیداً عملکرد قدرتمندی دارند و می‌توانند برای درمان زود انزالی تأثیر زیادی داشته باشند. تحقیقات نشان داده که استفاده از قرص های تاخیری قوی می‌تواند باعث کاهش مدت زمان جهت تحریک شدن جنسی در افراد شود. آقایانی که دچار زود انزالی هستند، می‌توانند پس از گذشت مدت کوتاهی بعد از رابطه جنسی، دوباره تحریک شوند. استفاده از قرص های تاخیری قوی، به صورت روزانه، علائم زود انزالی را رفع می‌کند.

قرص تاخیری بانوان

انواع قرص تاخیری برای آقایان

اگر می‌خواهید با انواع قرص تاخیری برای آقایان آشنا شوید و بدانید که چه قرصی باید بخورید، می‌توان گفت انواع قرص های تاخیری قوی به شرح زیر هستند:

  • داروهای مهارکننده 5PDE: این قرص تاخیری برای آقایان، باعث می‌شود جریان خون در آلت تناسلی افزایش پیدا کرده و قدرت نعوظ هم بهبود پیدا کند. این داروها حساسیت آلت تناسلی را کاهش می‌دهند و انزال را هم به تاخیر می‌اندازند. نمونه‌ای از این قرص تاخیری برای آقایان، عبارت هستند از: واردنافیل ( لویترا)، تادالافیل (سیالیس) و سیلدنافیل یا ویاگرا.
  • داروهای ضدافسردگی‌: مهار کننده‌های بازجذب نوراپی نفرین و سروتونین، سطح سروتونین را در مغز کاهش می‌دهند و باعث به تاخیر افتادن انزال می‌شوند.
  • قرص تاخیری گیاهی: این قرص‌ها نیازی به نسخه پزشک نداشته و شما می‌توانید از داروخانه، به راحتی آنها را تهیه کنید. ترکیبات این قرص‌های تاخیری گیاهی، مواردی مانند عصاره میخک، جینسینگ، تمرهندی و… است.

اسامی قرص تاخیری برای آقایان

اگر می‌خواهید با اسامی قرص‌های تاخیری آشنا شوید که عمکردی فوری و قوی دارند، می‌توان به ویاگرا یا همان سیلدنافیل اشاره کرد که از آن برای بهبود قوای جنسی استفاده می‌شود و اثرگذاری بالایی دارد. ویاگرا در درجه اول، برای رفع اختلالات نعوظ کاربرد داشته و در درجه دوم هم برای تاخیر در انزال از آن استفاده می‌کنند.

همچنین اگر شما دنبال بهترین قرص های تاخیری قوی می‌گردید که بدون نسخه پزشک آن را تهیه کنید، موارد زیر را می‌توانید انتخاب کنید:

  • کپسول‌های ویگرس ادیب اکسیر
  • قرص‌های کانفیدو هیمالیا
  • کپسول‌های دیلی کیم کیمیاگر
  • قرص آفرودیت
  • کپسول زینگا لایف
  • قرص‌های دایان مکث پلاس

توصیه می‌شود قبل از استفاده ازقرص‌ های تاخیری قوی، با پزشک مشورت کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.

انواع قرص تاخیری برای بانوان

ممکن است اختلال ارگاسم در بانوان، به علت بیماری‌های مزمن، مشکلات عاطفی و یا مشکلات جسمی باشد که در این صورت باید علت زمینه‌ای برطرف شود. ولی در موارد دیگر، این مشکل با استفاده از قرص تاخیری برای بانوان برطرف می‌شود.

استفاده از قرص تاخیری برای بانوان، باعث بهبود تجربه ارگاسم و میل جنسی می‌شود ولی دقت داشته باشید که ارگاسم در هر فرد، تجربه متفاوتی است و نباید خودتان را با افراد دیگر مقایسه کنید.

در داروخانه‌ها، انواع قرص تاخیری برای بانوان موجود است که هر کدام کارکردهای متفاوتی دارند. در ادامه شما را با انواع قرص‌ تاخیری برای بانوان آشنا خواهیم کرد. فقط به این نکته مهم توجه داشته باشید که ما در این مقاله شما را با داروهای مناسب و قرص تاخیری بانوان آشنا می‌کنیم ولی مصرف این قرص‌ها را به شما توصیه نمی‌کنیم. برای استفاده از قرص تاخیری بانوان، لازم است با پزشک مشورت کنید.

  1. قرص تاخیری بانوان، تستوسترون: استفاده از این قرص می‌تواند میل جنسی بانوان را افزایش دهد. این هورمون برای بانوانی که با کاهش تستوسترون مواجه شده‌اند، اثربخشی بیشتری دارد.
  2. قرص استراتست: این قرص تاخیری بانوان، معمولا در خانم‌های یائسه تجویز می‌شود و کاهش مقدار استروژن را در یائسگی جبران می‌کند. گاهی اوقات این قرص برای زیاد شدن میل جنسی در خانم‌ها استفاده می‌شود.
  3. قرص ولبوترین: این قرص از داروهای ضد افسردگی است که برای افزایش میل جنسی در بانوان هم کاربرد دارد زیرا یکی از دلایل کم شدن میل جنسی، می‌تواند بیماری‌های روحی و افسردگی باشد.
  4. قرص فلیبانسرین: این قرص هم ضد افسردگی بوده و میل جنسی را در زنان افزایش می‌دهد. هرچند که به دلیل عوارض جانبی مانند خطر ایست قلبی و یا افزایش فشار خون، بهتر است زیر نظر پزشک استفاده شود.
  5. برملانوتید: یکی دیگر قرص هایی که برای قرص تاخیری بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد، برملانوتید است که میل جنسی را در بانوان افزایش می‌دهد. معمولاً این قرص برای بانوان یائسه تجویز می‌شود.

با اینکه داروها و قرص‌های مختلفی برای افزایش میل جنسی در بانوان در داروخانه‌ها وجود دارند ولی قبل از استفاده، بهتر است که مشکل خودتان را برای کاهش میل جنسی پیدا کنید. توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر نوع قرص تاخیری، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

قرص تاخیری جینسینگ

قرص تاخیری جینستیک، جزو داروهای گیاهی است که برای تقویت جنسی، تقویت عمومی بدن، مقاومت نسبت به تنش‌های فیزیکی و فکری و همچنین درمان زود انزالی برای آقایان استفاده می‌شود. همچنین قرص جینستیک برای رفع ضعف جنسی و سرد مزاجی برای بانوان استفاده می‌شود.

هرچند که قرص تاخیری جینستیک، برای تقویت قوای فکری، ذهنی و جنسی شناخته شده است ولی در کشور ما به عنوان یک گیاه برای تقویت جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم است که بدانید قرص جینستیک، جزو بهترین قرص‌های تاخیری گیاهی محسوب می‌شود.

مهمترین خواص قرص تاخیری جینستیک موارد زیر است:

  • تقویت جنسی
  • رفع ضعف عمومی بدن
  • درمان پروستات
  • درمان زود انزالی
  • تقویت قلب
  • تقویت حافظه
  • تقویت ذهنی
  • درمان افسردگی
  • شادی آور

از قرص تاخیری جینستیک هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها می‌توان استفاده کرد و منعی هم برای بانوان ندارد.

عوارض جانبی قرص های تاخیری قوی در بلند مدت

قرص تاخیری

امروزه نظرات بسیاری در مورد عوارض جانبی قرص ‌های تاخیری قوی در بلند مدت مطرح شده است. این قرص‌ها، تاثیرات کاملاً متفاوتی بر بدن افراد می‌گذارند و قبل از مصرف آنها، بهتر است که به نکات مهمی توجه داشته باشید.

مثلاً در صورتی که شما دچار فشار خون هستید در هنگام مصرف قرص‌ های تاخیری قوی، لازم است که با احتیاط آنها را مصرف کنید و هر نصف قرص را همراه با دو لیوان آب میل کنید. ممکن است بعضی از ضررهای این قرص‌ها در روی مردان باقی بماند مانند موارد زیر:

  • نعوظ پایدار: یکی از عوارض این قرص‌ها، نعوظ پایدار است که می‌تواند دردناک باشد و باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید. برای جلوگیری از ضرر قرص‌ های تاخیری قوی، از جمله همین ضرر، می‌توان از کاندوم‌های تاخیری استفاده کرد.
  • سردرد: ممکن است فردی که از قرص ‌های تاخیری قوی استفاده می‌کند، مکرراً دچار سردرد شود.
  • سرگیجه: یکی از عوارض این قرص‌ها، سرگیجه است که باعث ناراحتی فیزیکی فرد خواهد شد.
  • بدن درد: ممکن است فرد در هنگام استفاده از قرص‌های تاخیری، دچار بدن درد شود.
  • مشکلات گوارشی: یکی از عوارض احتمالی قرص ‌های تاخیری قوی ممکن است اسهال یا یبوست باشد که می‌توانید برای کاهش علائم این قرص‌ها، آن را با آب زیاد استفاده کنید.

سخن پایانی

قرص ‌های تاخیری قوی در بانوان و آقایان می‌توانند روابط جنسی را بهبود بخشیده و رضایت زوجین را افزایش دهند. با این حال باید برای استفاده از قرص‌های تاخیری قوی، به عوارض جانبی آن هم توجه کرده و این قرص‌ها را تحت نظر پزشک مصرف کنید تا پزشک، دوز مناسب و بهترین گزینه را برایتان تعیین کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *