دسته‌بندی نشده

ژل تاخیری یا اسپری تاخیری؟

اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری

اسپری تاخیری و ژل تاخیری دو نوع از محصولات در حوزه جنسی هستند. استفاده از هر دوی این محصولات در زمینه رابطه جنسی در سراسر جهان توصیه شده با این حال شاید افراد ندانند که کدام یک بهترین مزایا را برای آن ها دارد. در ادامه این مقاله ما قصد داریم به بررسی این سوال بپردازیم که اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکات بسیار مهمی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

بهترین تاخیری برای آقایان

بهترین تاخیری برای آقایان چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین تاخیری برای آقایان ویژگی های زیر را در بر می گیرد:

در ابتدا تاخیری مربوطه باید اثر طولانی مدتی داشته باشد. همچنین استفاده از آن باید به سادگی انجام گیرد. در حین حال چه در حوزه اسپری و یا ژل تاخیری می توانیم جذب سریع را نیز برای هرکدام در نظر بگیریم. با این وجود اگر قصد خرید بهترین تاخیری برای آقایان را دارید باید در هنگام خرید این ویژگی ها را نیز مد نظر قرار دهید. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید ویژگی های هر دو را بدانید. بهترین تاخیری برای آقایان ویژگی هایی دارد با این حال برای خرید بهترین تاخیری برای آقایان ویژگی های مهم را باید در نظر داشته باشید.

بهترین ژل تاخیری بدون بی حسی چیست؟

بهترین ژل تاخیری بدون بی حسی در ابتدا ژل موضعی تاخیری بنژل است که  قابل شست شو با آب نیز است و از لیدوکائین در آن استفاده شده است. این نوع ژل به هیچ عنوان الکل درونش نیست. در صورتی که افراد از کاندوم استفاده می کنند هیچ مانعی در صورت استفاده از این ژل در هنگامی کاندوم  در اختیار دارید وجود ندارد. استفاده از آن نیز مدت زمان رابطه جنسی را بیشتر می کند. با این حال ما می توانیم این را به عنوان بهترین ژل تاخیری بدون بی حسی برای آقایان در نظر بگیریم. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید بدانید رابطه جنسی مورد نظر شما چیست.

مورد بعدی ژل لوبریکانت تاخیری سیمپلکس است که خاصیت روان کنندگی آن بسیار بالا بوده و بر مبنای آب تهیه شده که در هنگام استفاده از کاندوم های لاتکس می توانید از این ژل نیز به بهترین شکل استفاده کنید. استفاده از این ژل در هنگام آمیزجش نسی هر گونه درد را برطرف می کند و رایجه بسیار خوبی نیز دارد و هیچ گونه حساسیت را نیز در بدن ایجاد نمی کند. با این حال این نوع ژل بهترین ژل تاخیری بدون بی حسی است که کیفیت بسیار بالایی را نیز به خودش اختصاص خواهد داد. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری توجه به موارد عنوان شده ضروری است. بهترین ژل تاخیری بدون بی حسی ویژگی هایی دارد که در این مقاله همه آن ها عنوان شدند.

بهترین ژل تاخیری برای آقایان

محصولات زیادی به عنوان بهترین ژل تاخیری برای آقایان در بازار وجود دارد. با این حال اگر می خواهید بدانید که بهترین ژل تاخیری برای آقایان چیست پس در ادامه همراه ما باشید:

  1. ژل تاخیری پاورمن دلتازکس اولین نوع ژل تاخیری است که دارای ماده ای به نام لیدوکائین است که زمان انزال را بسیار طولانی می کند. در صورتی که از این ژل تاخیری استفاده می کنید باید بدانید که زمان رباطه جنسی را نیز به خوبی افزایش خواهد داد. شیوه استفاده از آن نیز به این شکل است که باید ژل را به مقدار کم روی آلت خود ماساژ داده و قبل از انجام رابطه تحریک بسیار بالایی را تجربه می کنید. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید جزییات مربوطه را به خاطر بسپارید.
  2. یکی دیگری از موارد مربوط به بهترین ژل تاخیری برای آقایان، ژل تاخیری ویاگرا است. این ژل تاخیری معمولا در برخی مراکز فروشش آزاد است و دارای عصاره ها و رایحه های مختلفی نیز است. این محصول را می توانیم جز پرفروش ترین محصولات در حوزه جنسی در نظر بگیریم. افرادی که بیماری قلبی دارند نباید از این ژل استفاده کنند و باید زیر نظر پزشک این کار را انجام دهید. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید نیاز خود را شناسایی کنید. بهترین ژل تاخیری برای آقایان باید کارکرد خوبی داشته باشد.
  3. ژل تاخیری جگوار نیز یکی دیگر از انواع ژل های تاخیری است که هم می تواند به آلت تناسلی حجم بسیار زیادی دهد و هم میل جنسی افراد را افزایش می دهد. با این حال درست مثل سایر ژل های تاخیری شما می توانید چند دقیقه قبل از انجام رابطه جنسی از این ژل استفاده کنید تا به نقطه تحریک برای انجام یک رابطه خوب برسید. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید بدانید که آیا این ژل مناسب شماست یا خیر.

اسپری تاخیری بدون بی حسی چیست؟

اسپری های تاخیری بدون بی حسی معمولا مواردی را در بر می گیرند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. اولین نوع اسپری های تاخیری مربوط به اسپری هایی بر پایه لیدوکاویین است که چیزی به مقدار 10 الی 11 میلی گرم از آن را در خودش دارد. اسپری تاخیری بدون بی حسی ویژگی های مهمی دارد.
  2. اسپری های دیگری نیز هستند که دارای بنزوکائین می باشند و مقدار این عنصر در آن ها 7.5 درصد خواهد بود. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید جزییات را در نظر داشته باشید. اسپری تاخیری بدون بی حسی کارکرد خوبی را از خودش نشان می دهد. اسپری تاخیری بدون بی حسی را باید از مراکز مهم تهیه کنیم.

از انواع محصولات اسپری تاخیری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اولین مورد اسپری تاخیری ویگا 50 هزار است که عملکرد بسیار خوبی را در خصوص زودانزالی به خودش اختصاص می دهد.  این محصول برای تحریک بسیار خوشایند بوده و هم شما و هم شریک جنسی تان را به خوبی ارضا می کند. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید محصولات را به طور جزیی در این زمینه بررسی کنید. اسپری تاخیری بدون بی حسی اهمیت فراوانی دارد. البته اسپری تاخیری بدون بی حسی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

 اسپری تاخیری maxman

اسپری تاخیری maxman نیز جز اسپری های با کیفیت آمریکایی در نظر گرفته می شود و دارای ویتامین E است که هم برای پوست مناسب است و هم باعث هیچگونه عوارضی در ناحیه پوستی نخواهد شد. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید عناوین مربوطه در این مقاله را به خاطر بسپارید.

بررسی اسپری تاخیری کدکس

اسپری های تاخیری کدکس نوع دیگری از اسپری ها هستند که دارای ویتامین می باشند و یک مقدار حجم مخصوص را در یک ظرف به خودشان اختصاص می دهند. با این حال اگر دوست دارید رابطه عاطفی و جنسی که انتظارش را می کشید شما را 25 الی 30 سال جوان تر کند استفاده از این اسپری تاخیری برای شما بسیار مفید خواهد بود. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید جزییات هر دو مورد را بدانید.

آیا اسپری تاخیری عوارض دارد؟

اگر زیاد از اسپری تاخیری استفاده کنید عوارض زیر را تجربه خواهید کرد:

اولین اینکه اعصاب ناحیه تناسلی به طور کامل بی حس شده و سبب کاهش لذت جنسی در طول انجام رابطه خواهد شد. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید سلامت جنسی خود را به خوبی بررسی کنید که چه نیاز دارد. در صورتی که می خواهید بدانید آیا اسپری تاخیری عوارض دارد توجه به نکات مهم ضروری است.

این اسپری حتی بر روی واژن نیز تاثیر گذار است وزن را هم در رابطه بی حس می کند. در صورتی که می خواهید بدانید آیا اسپری تاخیری عوارض دارد باید موارد اصولی را یادبگیرید.

در صورتی که زمان رابطه شما تمام شد، و چند ساعت از رابطه گذشت، اثرات مربوط به اسپری تاخیری نیز به طور کامل از بین می رود. در صورتی که می خواهید بدانید اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری باید معایب و مزایای آن ها را در نظر بگیرید. در صورتی که می خواهید بدانید آیا اسپری تاخیری عوارض دارد باید نحوه کار با آن را بدانید.

بهترین ژل تاخیری برای آقایان

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی این مورد پرداختیم که اسپری تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اسپری تاخیری مربوطه و یا ژل تاخیری انواعی دارد و محصولات متنوعی را در بازار در بر می گیرد شما نیز باید به سارغ محصولی بروید که عارضه خاصی ندارد. در صورتی که می خواهید بدانید آیا اسپری تاخیری عوارض دارد باید نکات این مقاله را به خاطر بسپارید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *