محصولات بهداشتی, سبک زندگی, مراقبت و سلامتی

کاندوم تاخیری چیست؟

کاندوم تاخیری چیست

لازمه به وجود آوردن یک رابطه جنسی سالم دانستن اطلاعات صحیح است. در این مقاله میپردازیم به موضوع کاندوم تاخیری چیست و انواع کاندوم تاخیری، که این شناخت علمی میتواند یک رابطه زناشویی لذت­بخش را به ارمغان بیاورد چرا که اتمام سریع یک رابطه جنسی و زودانزالی میتواند به سردی ارتباط بین زوجین بینجامد.

کاندوم تاخیری چیست و دلیل استفاده از آن

کاندوم‌ تاخیری نیز مانند انواع دیگر کاندوم­ها میتواند جهت پیشگیری از بارداری و بیماری­های مقاربتی استفاده شود اما این کاندوم به دلیل دارا بودن خاصیت تاخیری جهت کنترل زودانزالی و افزایش طول رابطه جنسی نیز استفاده میشود. در تولید کاندوم تاخیری از مواد حساسیت­زا استفاده میشود این مواد شامل بنزوکائین و یا لیدوکائین است که سبب بی­حس شدن سر آلت تناسلی شده و این اتفاق طولانی­تر شدن رابطه را در پی دارد.

کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد میکند؟

پس از اینکه موضوع کاندوم تاخیری چیست بررسی شد به میزان تاخیر این وسیله ارتباط جنسی میپردازیم. کاندوم تاخیری دارای ۱ تا ۲ درصد مواد بی­حسی است که حدود ۱۰ دقیقه قبل از شروع رابطه باید استفاده شود و مدت زمان تاخیر به میزان زودانزالی فرد بستگی دارد بدین ترتیب بین ۱ تا‌ ۵ دقیقه کاندوم تاخیری میتواند انزال را به تعویق بیندازد.

کاندوم تاخیری چقدر تاثیر دارد؟

لازم است پس از بررسی عنوان کاندوم تاخیری چیست و میزان درصد بی حسی آن به میزان اثر این کاندوم بپردازیم. معمولا میزان تاخیری‌ که یک کاندوم تاخیری ایجاد میکند کمتر از اسپری تاخیری میباشد چرا که درصد بی­حس­کننده آن کمتر است و همانگونه که اشاره شد این وسیله بیشتر از ۵ دقیقه نمیتواند سبب تاخیر در انزال شود پس اگر به تایم بیشتری نیاز دارید میتوانید از اسپری­های تاخیری استفاده نمایید.

کاندوم تاخیری خاردار چیست؟

کاندوم تاخیری خاردار چیست

این وسیله جنسی دارای انواع متفاوتی است که شما میتوانید انواع کاندوم تاخیری را به راحتی در داروخانه­ها بیابید. یکی از انواع کاندوم تاخیری نمونه خاردار است، کاندوم تاخیری خاردار از نظر مواد مورد استفاده مانند کاندوم تاخیری ساده بوده و سبب بی­حس شدن سر آلت تناسلی میشود اما یکی از تفاوت­های اساسی این کاندوم با انواع دیگر طراحی آن است که سبب لذت بیشتر رابطه میشود، پوشش این کاندوم­ها دارای برجستگی­هاییست که اصطلاحا خار نامیده شده و برای افراد دارای جذابیت جنسی میباشند.

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

تا این بخش از مبحث با کاندوم تاخیری چیست و همچنین کاندوم تاخیری خاردار آشنا شدیم حالا بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری را بررسی میکنیم. با توجه به اینکه کاندوم تاخیری دارای ماده بی­حسی است هنگامی که آلت حالت نعوذ دارد آن را بر روی آلت کشیده و بین ۲ تا ۳ دقیقه بعد ماده بیحسی اثر خواهد کرد پس لازم است کمی صبر کرده و سپس رابطه جنسی را شروع کنید.

فرق کاندوم تاخیری با ساده

کاندوم­های ساده حاوی هیچگونه مواد بیحسی نبوده و تنها برای پیشگیری از بارداری و بیماری­های مقاربتی استفاده میشوند اما  همانگونه که تا این بخش از متن متوجه شدید این کاندوم­ها دارای مواد بیحسی بوده و سبب پیشگیری از انزال سریع میشوند که کاندوم ساده چنین خاصیتی نخواهد داشت و در واقع کاندوم­های ساده بر تایم رابطه اثری نخواهند داشت.

انواع کاندوم خاردار

انواع کاندوم خاردار در بازار عرضه میشوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اگر بخواهیم به انواع کاندوم خاردار بپردازیم باید اشاره کنیم به: کاندوم خاردار درشت، خاردار بسیار درشت که کاندوم خاردار بسیار درشت خود به انواع: فضایی چرخان، فضایی طوق دار، شمشیری، دکمه دار و اره ماهی تقسیم­بندی میشود.

بهترین مارک کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری را برندهای متفاوتی عرضه میکنند اعم از:

کاندوم تاخیری برند کدکس مدل دابل دیلی

این کاندوم را میتوان در لیست بهترین کاندوم­های تاخیری موجود در بازار قرار داد چرا که این کاندوم علاوه بر دارا بودن ماده تاخیری دارای حلقه نیز میباشد بدین ترتیب که حلقه با فشار به سر آلت تناسلی سبب افزایش طول رابطه و انزال دیرتر میشود.

کاندوم تاخیری مضاعف شادو

این برند سبب ایجاد حساسیت نشده و تاخیری قوی را به وجود می آورد چرا که درصد مواد تاخیری در این مدل کمی بیشتر از سایرین است و رابطه ای امن و بدون سوزش را به همراه دارد.

کاندوم تاخیری کاپوت مدل non-stop

این کاندوم در کنار ماده بیحسی از حلقه نیز برخوردار است که اثر این وسیله جنسی را بسیار بیشتر میکند. این برند کاندوم در تولید کاندوم تاخیری خود از رایحه محرک نیز استفاده کرده است.

کاندوم تاخیری خاردار جینسینگ کدکس

همانگونه که از نام این کاندوم برمی آید حاوی عصاره جینسینگ بوده و علاوه بر ماده بیحسی و حلقه، دارای خارها و شیارهایی بر روی پوشش خود است که سبب افزایش لذت جنسی حین رابطه میشود چرا که نقاط حساس را تحریک کرده و میل و لذت زوجین را افزایش میدهد.

کاندوم تاخیری توربو X Dream

وقتی مبحث کاندوم تاخیری چیست را کاملا متوجه شدیم لازم است نکات دیگر را نیز بررسی کنیم بدین ترتیب یکی دیگر از برندهای این کاندوم که میتوانیم‌ معرفی کنیم کاندوم توربو میباشد این مدل دارای پوششی شیاردار بوده و با دارا بودن ماده تاخیری گیاهی سبب افزایش طول رابطه شده و میتواند یک احساس جنسی قوی و یک رابطه با تایم نسبتا طولانی را بوجود آورد.

چه کسانی میتوانند از کاندوم تاخیری استفاده کنند؟

معمولا افرادی که میپرسند کاندوم تاخیری چیست به دنبال استفاده صحیح از آن میباشند بدین ترتیب در استفاده از کاندوم تاخیری لازم است بدانید معمولا افرادی به دنبال استفاده از این نوع کاندوم هستند که تمایل به تجربه رابطه­ای طولانی­تر داشته باشند و یا درگیر اختلال زودانزالی باشند. البته نوع خاردار این کاندوم معمولا برای افزایش لذت جنسی حین رابطه استفاده میشود.

آموزش استفاده از کاندوم

اموزش استفاده از کاندوم

در نهایت به روش استفاده از کاندوم تاخیری چیست میپردازیم. برای استفاده از این کاندوم ابتدا بسته ­بندی را باز کرده و پس از نعوذ، کاندوم را بطور کامل بر روی آلت بکشید، توجه داشته باشید که سایز کاندوم را صحیح انتخاب کنید. سپس کمی صبر کنید تا ماده بیحسی اثر خود را اعمال کرده و دخول را انجام دهید. البته توجه داشته باشید اگر شریک جنسی شما باردار است ممکن است مواد شیمیایی موجود در کاندوم به جنین آسیب برساند بدین جهت لازم است ابتدا با پزشک متخصص زنان مشورت کرده و یا از این مدل کاندوم­ها در این زمان استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *