محصولات بهداشتی

۹ ویژگی انواع اسپری تاخیری که حتما باید بدانید

انواع اسپری تاخیری

وقتی انزال زودتر از آنچه مرد و یا زن می‌خواهد در هنگام رابطه جنسی اتفاق بیفتد، به آن زود انزالی می‌گوییم. اسپری تاخیری، راه حلی کارآمد و پر استفاده برای درمان زود انزالی است. در این مقاله به بررسی استفاده از انواع اسپری تاخیری و ویژگی های آنها می‌پردازیم.

زود انزالی چیست؟

امروزه موضوعی که ذهن افراد بسیاری را درگیر خود کرده است، روش درمان زود انزالی در مردان است. زود انزالی مشکل شایعی بوده که می‌تواند بر روابط عاطفی و کیفیت زندگی جنسی افراد، تأثیر منفی بگذارد. مطالعات نشان داده حدود یک سوم از آقایان به انزال زودرس مبتلا هستند و این می‌تواند از جهت عاطفی و روانی تبعات بسیاری مثل کمرنگ شدن روابط عاطفی، ناامیدی، اضطراب و… به‌همراه داشته باشد.

بسیاری از آقایان به دلیل زود انزالی، از برقرار کردن رابطه جنسی با شریک زندگی خود اجتناب می‌کنند. خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که این روزها روش‌های درمانی بسیاری برای بهبود این مشکل وجود دارد که یکی از آنها استفاده از انواع اسپری تاخیری است. لازم است با انواع اسپری‌ تاخیری آشنا شوید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

انواع اسپری تاخیری

امروزه اسپری های تاخیری متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها می‌توانند تأثیرات شگفت انگیزی در درمان زود انزالی داشته باشند. این اسپری‌های تاخیری را به حساس‌ترین نقطه در آلت تناسلی مرد اسپری می‌کنند که معمولاً این ناحیه در قسمت بالایی آلت تناسلی فرد قرار دارد.

هرچند که مقدار این اسپری جهت بی‌حس کردن آلت، در هر فرد ممکن است با هم فرق کند با این حال توصیه نمی‌شود که بیشتر از ۴ بار از این اسپری در یک روز، استفاده کنید.

از اسپری تاخیری می‌توان به اسپری تاخیری emotion، اسپری تاخیری دلتا پاورمن، اسپری تاخیری ویگا 240000 و اسپری تاخیری کاپوت x3 اشاره کرد. در ادامه مقاله، شما را با این اسپرهای تاخیری آشنا می‌کنیم.

۱- اسپری تاخیری emotion:

اسپری تاخیری emotion از جمله محصولات زناشویی و جنسی است که برای افزایش لذت رابطه و همچنین افزایش زمان مقاربت بسیار مفید است. اسپری تاخیری emotion، حاوی ویتامین E بوده که می‌تواند باعث نرمی و لطافت پوست شده و از سوزش و خارش پوست هم جلوگیری خواهد کرد.

اسپری تاخیری emotion به دلیل دارا بودن لیدوکائین، از زود انزلالی جلوگیری می‌کند و با رایحه بسیار خوشبوی ادکلن‌های پرطرفدار دنیا، تحریک پذیری را در هنگام رابطه افزایش می‌دهد.

۲- اسپری تاخیری دلتا پاورمن:

اسپری تاخیری دلتا پاورمن یکی از انواع اسپری تاخیری است که راه‌های انتقال پیام‌های عصبی را به آلت آقایان مسدود می‌کند و باعث می‌شود شدت تحریک حسی در همان ناحیه کاهش پیدا کند و در نتیجه انزال به تاخیر افتاده و مدت زمان در رابطه جنسی طولانی‌تر می‌شود.

اسپری تاخیری دلتا پاورمن، اضطراب را کاهش داده و باعث احساس رضایتمندی فرد و بهبود کیفیت رابطه جنسی می‌شود و با بوی خوشی که دارد، می‌تواند در زوجین احساس خوشایندی ایجاد کند. همچنین اسپری تاخیری دلتا پاورمن، خاصیت تحریک کنندگی داشته و زوجین را مشتاق یک رابطه پرحرارت و پرشور می‌کند.

این اسپری از ترکیبات اتانول، لیدوکائین، بنزیل الکل، پروپیلن گلایکول، آب خالص، اسانس، پروپان و بوتان درست شده است. در هنگام استفاده از این اسپری تاخیری، توجه داشته باشید که بیشتر از سه بار در روز از آن استفاده نکنید.

۳- اسپری تاخیری ویگا 240000:

اسپری تاخیری ویگا 240000 یکی از باکیفیت‌ترین انواع اسپری تاخیری است که مقبولیت بسیار بالایی دارد. اسپری تاخیری ویگا ۲۴۰۰۰۰، جزو محصولات مناسب است که در جهان طرفداران زیادی دارد. این اسپری، محصول کشور آلمان بوده و دارای ویتامین E است. آقایان می‌توانند با استفاده از اسپری تاخیری ویگا ۲۴۰۰۰۰، یک رابطه جنسی طولانی مدت و فوق العاده را تجربه کنند.

شما با استفاده از این اسپری تاخیری، با هیچگونه عارضه‌ای مواجه نخواهید شد زیرا به پوست آلت، آسیب نمی‌رساند. در این اسپری، ۱۰ درصد لیدوکائین استفاده شده و این لیدوکائین، باعث می‌شود عصب‌های ناحیه آلت بی‌حس شوند. بدین ترتیب مدت زمان رابطه جنسی افزایش پیدا خواهد کرد.

این اسپری تاخیری، تا ۵ ساعت تاثیر خود را حفظ می‌کند و شما می‌توانید از اثر طولانی مدت این محصول اطمینان داشته باشید. لازم است که بدانید دوزهای این محصول هیچگونه تأثیری در آن نداشته و فقط جنبه تبلیغاتی دارد.

۴- اسپری تاخیری کاپوت x3

این اسپری یکی از انواع اسپری تاخیری است که به دلیل داشتن لیدوکائین، عوارض ایجاد شده از زود انزلالی در آقایان را کاهش می‌دهد. اسپری تاخیری کاپوت x3، باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شده و می‌توان آن را به همراه کاندوم استفاده کرد. با کمک این اسپری تاخیری، فرد می‌تواند یک رابطه جنسی طولانی را تجربه کند. این برند، جزو برندهای پرطرفدار و مطرح محصولات جنسی ایرانی است.

استفاده از این اسپری، بسیار آسان است و احساس رضایتمندی را بعد از رابطه جنسی در زوجین ایجاد خواهد کرد. این اسپری، حساسیت آلت تناسلی فرد را کنترل می‌کند و به داشتن رابطه جنسی طولانی کمک خواهد کرد.

آقایان می‌توانند با استفاده از اسپری تاخیری کاپوت x3، مقدار حساسیت آلت تناسلی‌شان را کنترل کنند و در طول ایجاد رابطه، به دلیل جذب سریع از جهت جنسی، عملکرد بسیار بهتری داشته باشند.

اسپری تاخیری ویگا 240000

مهم‌ترین عوارض زود انزالی چیست؟

زود انزالی می‌تواند آسیب‌های جدی به فرد وارد کند و با استفاده از اسپری تاخیری، شما می‌توانید این مشکل را رفع کنید. مشکلات ایجاد شده به دلیل زود انزالی در فرد، موارد زیر است:

  1. زود انزالی زمان مقاربت را کوتاه می‌کند.
  2. این مشکل در آقایان می‌تواند باعث استرس، اضطراب و نگرانی شود.
  3. یکی دیگر از مشکلات ایجاد شده توسط زود انزالی، افسردگی است.
  4. فردی که دچار این مشکل شده، احساس گناه می‌کند.
  5. ایجاد مشکلات عاطفی با همسر
  6. پایین و بالا رفتن غیر عادی بعضی از هورمون‌ها مثل تستوسترون
  7. التهاب مجاری ادرار یا پروستات

استفاده از اسپری تاخیری، روشی محبوب برای کنترل انزال زودرس در مردان است. این محصول با ترکیبات خاص، حساسیت آلت تناسلی را کم می‌کند و باعث می‌شود زمان رابطه جنسی طولانی‌تر شود.

ویژگی‌های اسپری تاخیری

انواع تاخیری

در ادامه مقاله شما را با ۹ ویژگی انواع اسپری تاخیری که لازم است بدانید آشنا می‌کنیم:

  • اسپری تاخیری دارای ترکیبات فعال بوده و بی‌حس کننده هستند و به تاخیر انزال کمک می‌کنند.
  • ویژگی مهم انواع اسپری تاخیری، سرعت تأثیرگذاری این محصولات است.
  • اسپری تاخیری، به صورتی درست شدند که عوارض جانبی زیادی ندارند. هرچند که ممکن است بعضی از افراد به آن حساسیت داشته باشند پس لازم است قبل از استفاده، تست حساسیت انجام بدهند.
  • انواع اسپری تاخیری در دسترس همگان بوده و به راحتی به آن دسترسی دارند.
  • مدت زمان تأثیر گذاری انواع اسپری تاخیری، متفاوت است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که طبق نیاز شخصی‌تان مناسب‌ترین اسپری را انتخاب کنید.
  • استفاده از اسپرهای تاخیری بسیار ساده است.
  • اسپری تاخیری، هیچگونه تأثیر منفی در شریک جنسی شما نمی‌گذارد.
  • اسپرهای تاخیری عارضه‌ی پوستی ایجاد نمی‌کنند.
  • به راحتی می‌توان اسپری تاخیری را پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

سخن پایانی:

انواع اسپری تاخیری، به آقایان کمک می‌کند مشکل زود انزالی را برطرف کرده و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند و از روابط جنسی طولانی لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *