آینه تاشو متوسط آیدا

(دیدگاه کاربر 1)

ویژگی:

  • سایز متوسط
  • قابلیت تنظیم زاویه
  • کیفیت تصویر عالی
دسته: برچسب:

16,900 تومان

آینه تاشو متوسط آیدا، محصولی شیک و کاربردی است که برای استفاده در منزل، محل کار و یا مسافرت ایده آل می باشد. این آیینه دارای ابعاد متوسط و مناسب است که به شما امکان می دهد تا به طور کامل چهره خود را مشاهده کنید. همچنین، قابلیت تاشو بودن آن، حمل و نقل و نگهداری آینه را بسیار آسان کرده است.

 ویژگی های بارز آینه تاشو

  • طراحی زیبا و مدرن
  • قابلیت تاشو بودن برای حمل و نقل آسان
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و خش
  • دارای پایه ی محکم و قابل تنظیم
  • مناسب برای استفاده در منزل، محل کار و یا مسافرت

این آینه با توجه به طراحی زیبا و شیکی که دارد، می تواند به عنوان یک دکور شیک و چشم نواز در منزل شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، قابلیت تنظیم پایه ی آن، به شما امکان می دهد تا از آینه در زوایای مختلف استفاده کنید.

کیفیت آینه جیبی

بدون شک هنگام خرید آینه جیبی کیفیت آن نیز برای شما دارای اهمیت است بر این اساس باید بگوییم این آینه ها دارای لولایی محکم و روان هستند که باز و بسته شدن آنها به راحتی انجام میشود و همچنین کیفیت پلاستیک آنها سبب استحکام نسبتا خوب آنها شده است.

سن استفاده

این آینه ها سایز متوسطی داشته و برای تمام سنین قابل استفاده میباشند.تمامی افراد از جمله کودکان از طرفداران این محصول میباشند.

خرید آینه جیبی

یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول قیمت بصرفه و بسیار مناسب آن است که شما میتوانید با خرید آینه جیبی عمده این محصول را برای هدیه دادن در مدارس و محلهای مختلف استفاده کنید. خرید آینه جیبی عمده بسیار اقتصادی تر بوده و شما میتوانید تنوع طرح و رنگ را نیز داشته باشید.

 مزایای آینه تاشو

سایز مناسب

کم جا و قابل حمل

دارای رنگ شیک

قابل استفاده برای تمام سنین

آینه تاشو متوسط آیدا، محصولی باکیفیت و کاربردی است که به شما کمک می کند تا همیشه ظاهری آراسته و بی نقص داشته باشید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:70%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:50%;left:50%;transform: translate(-50%, -50%);width:70%;height:70%;}

1 دیدگاه برای آینه تاشو متوسط آیدا

  1. آتیلا چاخرلو

    عالی

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *