دسته‌بندی نشده

مقایسه انواع اسپری تاخیری با ژل تاخیری

یکی از مشکلاتی که بسیاری از آقایان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکل زود انزالی و رسیدن به اوج احساس در روابط جنسی محسوب می‌شود. به همین دلیل دنبال راهکارهای مختلفی هستند تا بتوانند این مشکل را رفع نمایند. در حال حاضر استفاده از بهترین قرص برای نعوظ و تاخیری، ژل‌ها یا پماد تاخیری و حجم دهنده از جمله راهکارهایی هستند که در این زمینه وجود دارند.

بنابراین با توجه به تنوع لوازم مورد استفاده برای رفع چنین مشکلی، بر آن شدیم که در این مقاله در خصوص تفاوت بین ژل تاخیری و اسپری تاخیر توضیحاتی را خدمتتان ارائه نماییم تا بتوانید در زمان تهیه این محصولات، بهترین گزینه را متناسب با شرایطی که دارید انتخاب نمایید.

قوی ترین اسپری تاخیری

اسپری تاخیری چیست؟

قوی ترین اسپری تاخیری مانند اسپری تاخیری و حجم دهنده ویگا محصولی است که برای رفع مشکل زود انزال در آقایان استفاده می‌شود‌. این اسپری تاخیری حاوی مقدار زیادی هوا و الکل بوده که هنگام استفاده با ایجاد بی‌حسی روی آلت تناسلی آقایان، مشکل آنها را رفع می‌کند. در واقع وجود لیدوکائین باعث بی‌حس شدن اعصاب موثر می‌شود و همین مسئله به افزایش مدت زمان انزال در آقایان کمک می‌کند.

ژل تاخیری چیست؟

ژل تاخیری مانند پماد تاخیری و حجم دهنده محصول دیگر برای رفع مشکل زود انزالی در آقایان به حساب می‌آید. به‌طوری‌که در تولید آن از دو ماده موثر به نام لیدوکائین و بنزوکائین استفاده می‌کنند که باعث تاخیر در انزال، درمان و بهبودی این مشکل می‌شود.

تفاوت بین ژل و اسپری

همانطور که اشاره کردیم ژل و قوی ترین اسپری تاخیری و حجم دهنده ویگا دو محصول مجزا برای رفع مشکل زود انزالی هستند و مکانیزم اثر متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در واقع آن‌ها نیز مانند قرص‌های تاخیری به صورت جداگانه می‌توانند باعث درمان این مشکل گردند.

با توجه به تنوع این نوع محصولات بهداشتی، بسیاری از افراد در زمان تهیه و انتخاب بین محصولات متفاوت، دچار سردرگمی می‌شوند. برای رفع چنین مشکلی باید با تفاوت‌های اصلی بین این دو محصول بهداشتی آشنا شوید که در ادامه مطلب در این خصوص توضیحاتی را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

میزان لیدوکائین

اولین فاکتوری که به عنوان اصلی‌ترین تفاوت بین این دو محصول بهداشتی با بهترین قرص برای نعوظ و تاخیری شناخته می‌شود، میزان لیدوکائین به کار رفته در ساخت آنها محسوب می‌شود. باید بدانید که درصد لیدوکائین استفاده شده در اسپری‌های تاخیر در حدود ۱۰ درصد بوده در حالی‌که این مقدار در ژل‌های تاخیری تنها ۲ درصد است. به این نکته توجه نمایید که میزان لیدوکائین موجود در اسپری‌های تاخیری به قدری زیاد است که برای بی‌حس کردن دندانی که درد شدیدی دارد نیز کفایت می‌کند.

به همین دلیل کسانی که دچار مشکل زود انزالی حاد هستند می‌توانند از اسپری‌های تاخیری استفاده کنند. همچنین باید بدانید که امروزه پماد تاخیری و حجم دهنده یا ژل‌ها گیاهی تاخیری به بازار عرضه شده‌اند که کاملا فاقد لیدوکائین بوده و تنها مدت زمان رابطه را افزایش می‌دهند.

پماد تاخیری و حجم دهنده

ساختار متفاوت ژل و اسپری تاخیری

در ترکیبات اسپری‌های تاخیری برخلاف پماد تاخیری و حجم دهنده هوای فشرد و الکل دیده می‌‌شود. به همین دلیل هنگام برخورد با پوست پس از چند ثانیه احساس سوزش زیادی را در فرد به وجود می‌آورند. البته این میزان سودش به دلیل وجود مقدار بالای لیدوکائین در ترکیبات آنها ایجاد می‌گردد.

بنابراین کسانی که به غیر از مشکل زود انزالی با مشکل قدرت نعوظ پایین نیز درگیر هستند، نباید از اسپری‌های تاخیری استفاده نمایید.‌ این مطلب به دلیل افزایش مشکل عدم نعوظ در آنها توصیه می‌شود. در مقابل ژل‌های تاخیری بر پایه آب تهیه شده و فاقد الکل هستند. به همین دلیل هنگام استفاده از آنها فرد دچار سوزش نمی‌گردد.

تفاوت در محل استفاده پماد تاخیری و حجم دهنده

هنگام استفاده از اسپری‌های تاخیری نباید آنها را روی بیضه‌ها یا مجاری ادرار اسپری کنید. اما هنگام استفاده از ژل‌های تاخیری یا پماد تاخیری و حجم دهنده چنین محدودیتی وجود ندارد‌.

زمان تاثیرگذاری

یکی دیگر از تفاوت‌های بین اسپری تاخیری و ژل تاخیری با پماد تاخیری و حجم دهنده، مدت زمان تاثیرگذاری آنها ب حساب می‌آید. بر این اساس باید بدانید که زمان مورد نیاز برای تاثیرگذاری ژل‌های تاخیری بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بوده در حالی‌که این زمان، هنگام استفاده از اسپری‌های تاخیری در حدود ۱۰ دقیقه است. لازم است بدانید این تفاوت زمانی به جهت میزان لیدوکائین به کار رفته در تولید ژل‌های تاخیری، پماد تاخیری و حجم دهنده و اسپری تاخیری به وجود می‌آید.

عوارض جانبی استفاده از پماد تاخیری و حجم دهنده

پماد تاخیری و حجم دهنده، اسپری‌های تاخیری‌، ژل‌های تاخیری یا بهترین قرص برای نعوظ و تاخیری با توجه به نوع ساختاری که دارند به عنوان نوعی روش درمانی شناخته می‌شوند‌. به همین دلیل مانند سایر محصولات بهداشتی، مصرف آنها نیز می‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد.

البته باید بدانید بیشتر عوارض ایجاد شده توسط آنها، مربوط به بی‌توجهی در روش استفاده و نادیده گرفتن شرایط فرد در به‌کاربردن آنها ایجاد می‌شود. به عنوان مهم‌ترین عوارض آنها می‌توان به وابستگی زیاد به پماد تاخیری و حجم دهنده پس از مدت زمان طولانی استفاده و افزایش زمان انزال  بیش از حد نرمال اشاره نمود.

علاوه بر آن برخی از افراد به دلیل اینکه بیش از حد به محصولات تاخیری مثل ژل، پماد تاخیری و حجم دهنده،  اسپری یا بهترین قرص برای نعوظ و تاخیری وابسته هستند، برای هر رابطه باید از آنها استفاده می‌کند. همین مسئله می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات روانی و احساسی بین زوجین شود.

بهترین قرص برای نعوظ و تاخیری

انتخاب بهترین ژل یا قوی ترین اسپری تاخیری

انتخاب بهترین محصول برای درمان زود انزالی، نیازمند مشاوره با پزشک است. از طرفی باید بدانید محصولاتی که به عنوان درمان زود انزالی مورد استفاده قرار گیرند مانند قوی ترین اسپری تاخیری یا بهترین قرص برای نعوظ و تاخیری و پماد تاخیری و حجم دهنده شامل ترکیبات مختلفی هستند.

بنابراین قبل از استفاده از این محصولات بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت نموده تا بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهند.

راهنمای خرید پماد تاخیری و حجم دهنده

برای انتخاب ژل یا قوی ترین اسپری تاخیری برای درمان زود انزالی باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. برخی از این نکات مهم شامل موارد زیر می‌گردند:

  1. ترکیبات فعال: پیش از خرید مطمئن شوید که ژل یا اسپری تاخیری مانند اسپری تاخیری و حجم دهنده ویگا حاوی ترکیبات فعال موثر مثل لیدوکائین، بنزوکائین یا پریلوکائین برای کنترل زود انزالی باشد.
  2. عوارض جانبی: قبل از خرید پماد تاخیری و حجم دهنده، به عوارض جانبی آن توجه کنید و بدانید احتمال وقوع چه عوارضی وجود دارد.
  3. محدودیت‌های استفاده: برخی از ژل‌ها، اسپری‌های تاخیری و پماد تاخیری و حجم دهنده ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشند، بنابراین‌ پیش از خرید در این زمینه تحقیق کنید.
  4. برند تولید کننده: توجه به اعتبار برند تولید کننده و بررسی محصولات آن مانند اسپری تاخیری و حجم دهنده ویگا تضمینی برای کیفیت محصول مورد نظر به حساب می‌آید.

سخن پایانی

هنگامی که صحبت از محصولات تاخیری مثل پماد تاخیری و حجم دهنده، ژل‌های بهداشتی، اسپری تاخیری و حجم دهنده ویگا یا قرص‌های درمان زود انزالی می‌شود، بسیاری از افراد گمان می‌برند که تمامی این محصولات مکانیزم اثر یکسانی دارند.

اما باید به این نکته اشاره کنیم که این محصولات با توجه به شرایط مختلفی که هر فردی می‌تواند داشته باشد، تهیه شده‌اند تا بتواند پاسخگوی تمامی کاربران باشند. بنابراین هنگام انتخاب این محصولات بهداشتی مثل پماد تاخیری و حجم دهنده بهتر است مطابق با مکانیزم اثر، روش‌های درمان و با در نظر گرفتن شرایط خود آن‌ها را خریداری کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را پس از استفاده از آن‌ها بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *