محصولات بهداشتی, سبک زندگی, مراقبت و سلامتی

بهترین کاندوم

بهترین کاندوم

بهترین کاندوم را میتوان با شناخت کیفیت برند و همچنین نوع مناسب آن برای فرد انتخاب کرد. از آنجایی که کاندوم وسیله­ای مرتبط به بهداشت جنسی میباشد لازم است در انتخاب آن کمی وسواس به خرج دهید، برای شناخت بهترین کاندوم و ویژگی­های آنها در ادامه با ما همراه باشید.

انواع دسته­ بندی کاندوم

بهتر است قبل از بررسی بهترین کاندوم انواع آن را بشناسیم. کاندوم­ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع طراحی و جنس تفکیک میشوند که هرکدام کارایی متفاوتی دارند. کاندوم­ها به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم­بندی میشوند که هر کدام، خود دارای انواع متفاوتی میباشند.

کاندوم مردانه

برای انتخاب بهترین کاندوم ابتدا به انواع کاندوم مردانه میپردازیم که عبارتند از: کاندوم تاخیری کاندوم خاردار، کاندوم لوبریکانت، کاندوم طعم دار، کاندوم اسپرم­کش و کاندوم فوق نازک که هر کدام از این نوع نیز دارای انواع مختلفی میباشند بطور مثال: کاندوم طعم­دار را میتوان در انواع طعم یافت.

کاندوم زنانه

کاندوم زنانه یا کاندوم داخلی دارای یک حلقه است که از فرو رفتن آن به درون واژن پیشگیری میکند که انواع آن از نظر جنس شامل: لاتکس طبیعی، لاتکس مصنوعی و پلی اوراتان است که از ورود اسپرم به درون واژن جلوگیری کرده و همچنین برای پیشگیری از انتقال بیماری­های مقاربتی نیز استفاده میشود.

میزان اثرگذاری کاندوم

یکی از مهمترین نکات در انتخاب بهترین کاندوم بررسی میزان اثرگذاری آن است، چرا که هر فرد بسته به شرایط خود نوع کاندوم را انتخاب میکند. در مورد میزان اثرگذاری میتوانیم بگوییم این وسیله بصورت کلی حدود ۹۸ درصد از بارداری­های ناخواسته جلوگیری میکند اما این موضوع در صورت استفاده صحیح میباشد.

انواع کاندوم

انواع کاندوم

همانگونه که میدانید کاندوم­ها انواع متفاوتی دارند که لازم است به بررسی ویژگی­های آنها بپردازیم.

کاندوم طعم دار

شاید به نظر فردی، بهترین کاندوم نوعی باشد که عطر خاصی داشته باشد مانند نمونه طعم­دار، که در روابط دهانی از آن استفاده میشود البته این بدان معنا نیست که در روابط واژینال نمیتوان استفاده کرد، در واقع از این نوع کاندوم در دو نوع روابط دهانی و واژینال استفاده میشود که به علت عطری که دارند مورد سلیقه افراد بسیاری میباشد.

کاندوم اسپرم­کش

همانگونه که از نام این نمونه کاندوم مشخص است اسپرم­ها را از بین برده و میتواند حدود ۷۵ درصد از باروری ناخواسته پیشگیری کند.

کاندوم خاردار

این مدل کاندوم به دلیل طراحی خاصی که دارد به نوع خاردار شهرت دارد. کاندوم خاردار بر روی پوشش خود دارای برجستگی­هایی میباشد که در سایزهای متفاوتی تولید میشود بدین ترتیب به انواع خاردار درشت و خاردار خیلی درشت تفکیک میشوند.

کاندوم تاخیری

شاید بتوان این نمونه را بهترین کاندوم معرفی کرد چرا که علاوه بر خاصیت پیشگیری دارای خاصیت تاخیری نیز میباشد که میتواند سبب افزایش طول رابطه شود.

کاندوم روان کننده

کاندوم روان­کننده یا لوبریکانت دیگر نوع کاندوم است که برخی بر اساس سلیقه خود آن را بهترین کاندوم میدانند چرا که حاوی مواد روان­کننده بوده و به علت کاهش  اصطکاک هم سبب یک رابطه جنسی بهتر شده و هم از پاره شدن کاندوم جلوگیری میکند.

کاندوم خاردار درد دارد؟

گاهی برخی بهترین کاندوم را نوع خاردار میدانند چرا که سبب افزایش لذت رابطه میشود اما در مورد استفاده از آن ترس دارند. لازم است بدانید کاندوم خاردار در حین رابطه دردی ایجاد نمیکند و برعکس لذت جنسی را افزایش میدهد اما اگر‌ بصورت ناصحیح و تحت فشار زیاد انجام شود و یا فرد درگیر خشکی واژن، زخم و یا اینگونه موارد باشد و استفاده از این کاندوم بصورت مداوم صورت گیرد ممکن است سبب عفونت و ایجاد زخم و خونریزی شود پس هنگام انتخاب کاندوم خاردار لازم است شرایط فرد بررسی شود.

کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد میکند؟

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که بهترین کاندوم را نوعی بدانید که سبب افزایش طول رابطه میشود بدین ترتیب کاندوم تاخیری را انتخاب کنید، شاید این تفکر درست باشد چرا که این مدل کاندوم دارای ماده بیحسی بوده و سبب بی­حس شدن سر آلت تناسلی میشود اما لازم است توجه داشته باشید بسته به میزان زودانزالی کاندوم تاخیری بین ۱تا۵ دقیقه تاخیر ایجاد میکند.

بهترین مارک کاندوم تاخیری

بهترین مارک کاندوم تاخیری

زمانی که فردی به دنبال بهترین کاندوم باشد و نمونه تاخیری را انتخاب کند قطعا لازم است آن را از یک برند معتبر خریداری کند. همانگونه که میدانید برندهای بسیاری در عرضه کاندوم فعال هستند که به چند نمونه از بهترین مارک­ها اشاره میکنیم.

کدکس مدل دابل دیلی

یکی از محبوب­ترین برندها در تولید کاندوم تاخیری را کدکس میدانند این کاندوم­ها حاوی ماده تاخیری و حلقه بوده و همچنین از اسانس­های مختلفی نیز برای افزایش جذابیت این کاندوم در آن استفاده میشود.

شادو

کاندوم تاخیری مضاعف شادو کنترل کننده حساسیت بوده و دارای دوز تاخیری بیشتری نسبت به دیگر انواع میباشد. این برند در کاندوم­های تاخیری خود از روان­کننده نیز استفاده کرده است.

کاپوت مدلnon-stop

اگر بخواهیم بهترین کاندوم موجود در بازار را نام ببریم میتوانیم به این برند اشاره کنیم. این برند کاندوم­های تاخیری خود را همراه با حلقه تولید کرده که سبب افزایش توان تاخیری میشود، جالب است بدانید این برند کاندوم­های تاخیری خود را با رایحه تحریک کننده عرضه میکند.

توربو X Dream

توربو یکی دیگر از برترین برندها در تولید کاندوم تاخیری میباشد که در تولید آن از نوعی ماده گیاهی که سبب افزایش طول رابطه میشود استفاده شده است، همچنین طراحی پوشش این کاندوم بصورت شیاردار است که سبب افزایش میل رابطه میشود.

کاندوم زنانه بهتر است یا کاندوم مردانه

اینکه در انتخاب بهترین کاندوم بخواهیم بین این دو دسته ­بندی انتخاب کنیم نمیتواند صحیح باشد چرا که این موضوع به سلیقه و شرایط جنسی افراد بستگی دارد و اینکه شما به چه هدفی از کاندوم استفاده میکنید پس نمیتوان بین این دو نوع کاندوم بهترین را نام برد شما میتوانید با شناخت انواع کاندوم همانگونه که در این مقاله بصورت کامل بررسی شد بهترین نوع را خریداری نمایید.

سخن آخر

سخن اخر

با شناخت انواع کاندوم و ویژگی­های آنها میتوانید به راحتی بهترین کاندوم را انتخاب کنید بدین ترتیب در این مقاله تلاش شد بصورت تخصصی این مباحث در اختیار شما قرار گیرد، به عنوان سخن آخر لازم است بگوییم شما با استفاده از این محصول جنسی میتوانید به میزان زیادی از بارداری­های ناخواسته و بیماری­های مقاربتی پیشگیری کرده و همچنین در کنترل زودانزالی آقایان از نوع تاخیری آن استفاده کرد و یکی از بهترین ویژگی­های کاندوم این است که عارضه پزشکی نداشته و میتوان آن را محصولی بدون عوارض در روابط جنسی دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *