محصولات بهداشتی, سبک زندگی, مراقبت و سلامتی

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری چیست

در پاسخ به سوال اسپری تاخیری چیست باید بگوییم یکی از شیوه­های  کنترل زودانزالی بوده و یک محصول جنسی پرطرفدار میباشد. اسپری تاخیری سبب افزایش زمان رابطه شده و در واقع کیفیت یک رابطه جنسی را بالا میبرد. جهت آشنایی کامل با اسپری تاخیری در ادامه با ما همراه باشید.

اسپری تاخیری

اگر بخواهیم بصورت تخصصی بگوییم اسپری تاخیری چیست باید بگوییم اسپری تاخیری یا Delay Spray میتواند تحت عنوان یک دارو عمل کرده و سبب کنترل اختلال زودانزالی در آقایان شود. از آنجایی که برخی آقایان در حین رابطه به سرعت دچار انزال میشوند بدین جهت نمیتوانند رابطه خوبی را پشت سر بگذارند و این موضوع میتواند سبب مشکلات بین زوجین شود بدین ترتیب اسپری تاخیری میتواند با افزایش طول رابطه این مشکلات را رفع کند.

عملکرد اسپری تاخیری

پس از بررسی مبحث اسپری تاخیری چیست لازم است به عملکرد آن بپردازیم. در فرمولاسیون این اسپری از میزان استانداردی ماده بیحسی استفاده میشود که بر اثر این ماده سرعت انتقال پیام­های عصبی بین آلت مرد و مغز کاهش میابد و این موضوع سبب میشود انزال دیرتر اتفاق افتاده و رابطه طولانی­تر شود. مواد بیحسی موجود در اسپری جذب آلت تناسلی شده و ناحیه ‌اسپری زده شده دچار بیحسی میشود که البته تا به حال گزارشی از خطرناک بودن این رخداد داده نشده است.

انواع اسپری تاخیری

انواع اسپری تاخیری

بطور کلی دو نوع اسپری تاخیری مورد تایید متخصصین وجود دارد که عبارتند از:

اسپری تاخیری بر پایه لیدوکائین (حاوی ۱۰تا۱۱ میلی گرم ماده بیحسی)

اسپری تاخیری بر پایه بنزوکائین( حاوی ۷ونیم درصد ماده بیحسی غلیظ)

توجه: با توجه به این که لازم است اسپری تاخیری را با دوز مشخصی استفاده کنید نیاز است نحوه استفاده از اسپری تاخیری را بصورت صحیح بدانید چرا که در صورت عدم استفاده صحیح ممکن است درگیر عوارض جانبی این محصول شوید.

اسپری تاخیری چند ساعت اثر دارد؟

با توجه به این که همه­ی افراد برای افزایش طول رابطه از این اسپری استفاده میکنند این سوال پیش می آید که اسپری تاخیری چقدر میتواند سبب طول تایم یک رابطه جنسی شود؟ در پاسخ به این سوال: لازم است توجه داشته باشید نیاز است پس از استفاده از اسپری تاخیری حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا ماده بیحسی بصورت کامل اثر کند سپس رابطه جنسی خود را آغاز کنید، البته تایم تاخیر به میزان زودانزالی آقایان نیز بستگی دارد اما میتوان گفت این اسپری بین یک تا پنج دقیقه میتواند انزال را به تاخیر بیندازد.

بهترین اسپری تاخیری

پس از این که دانستید اسپری تاخیری چیست به سراغ بهترین اسپری تاخیری میرویم، بهترین اسپری تاخیری لازم است ویژگی­هایی را داشته باشد از جمله:

عملکرد سریع

قدرت بیحسی بالا

دارا بودن ترکیبات ضدحساسیت

دارا بودن رایحه خوشایند

و دارا بودن طراحی استاندارد اسپری برای پاشش یکنواخت را میتوان از جمله ویژگی­های بهترین اسپری تاخیری دانست چرا که با توجه به اهمیت کیفیت بالای محصولات جنسی لازم است به انواع ویژگی­های آنها توجه شود.

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده

با توجه به اینکه میدانیم اسپری تاخیری چیست میتوان حدس زد که بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده نیز لازم است ویژگی­های یک اسپری تاخیری خوب را دارا باشد به علاوه نمونه­هایی که علاوه بر تاخیری بودن به عنوان سفت کننده مطرح میشوند میتوانند سبب سفتی آلت تناسلی شده و یک نعوظ طولانی را سبب شوند.

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده

برخی افراد علاوه بر زودانزالی با مشکل کوچک بودن آلت تناسلی روبرو هستند که همین موضوع عملکرد آنها را در یک رابطه جنسی ضعیف میکند بدین جهت میتوانند نوع تاخیری و حجم­دهنده را انتخاب کنند که در کنار افزایش طول رابطه سبب افزایش حجم آلت تناسلی نیز میشود.

انواع برندهای اسپری تاخیری

انواع برندهای اسپری تاخیری

بهتر است پس از بررسی جامع اسپری تاخیری چیست و انواع آن به برندهای برتر این محصول بپردازیم.

کدکس

برند کدکس نوعی اسپری تاخیری تحت عنوان دابل دیلی عرضه میکند که حاوی اسانس تحریک کننده بوده و کارایی بالایی دارد.

کاپوت

دیگر برند مطرح در این حوزه برند کاپوت است که اسپری آن خواص تاخیری و سفت کننده را بصورت همزمان دارد.

دلتا زکس

یکی از بهترین اسپری­های تاخیری را میتوان از برند دلتا زکس معرفی کرد که علاوه بر خاصیت تاخیری سبب حجم­دهی و سفتی آلت تناسلی نیز میشود.

ایموشن

این اسپری تولید شده با رایحه مشهور ایفوریا میباشد. این برند ادعا دارد اسپری مذکور فاقد حساسیت بوده و رابطه­ای ایمن را به شما میدهد.

سیمپلکس

این برند اسپری­های خود را در روایح متفاوتی عرضه میکند اعم از: خنک و شیرین، گرم و تلخ، خنک و تند و… که افراد، بسته به سلیقه خود میتوانند نمونه مناسب را انتخاب نمایند.

توجه: برندهای دیگری نیز در کشور عرضه میشوند که میتوان آنها را در زمره محصولات برتر قرار داد و در واقع تعداد این برندها بسیار است و شما میتوانید پس از تحقیق کامل برندی معتبر را انتخاب نمایید.

عوارض اسپری تاخیری

عوارض استفاده از اسپری تاخیری

قطعا فردی که به دنبال پاسخ سوال اسپری تاخیری چیست و نحوه استفاده از اسپری تاخیری میباشد تمایل دارد از عوارض این محصول نیز مطلع شود، هرچند عوارض جانبی این اسپری­ها خفیف بوده و معمولا در صورت استفاده صحیح پیش نمی آید اما لازم است به آنها اشاره کنیم:

احساس بی­حس شدن کامل آلت تناسلی

کم شدن تمایلات جنسی

ایجاد اختلال در نعوظ

ایجاد سوزش و تحریک پوستی

متورم شدن آلت تناسلی

احساس گیجی و سردرد

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

دانستن نحوه استفاده از اسپری تاخیری بصورت صحیح میتواند سبب عدم ایجاد عوارض شود. توجه داشته باشید که توصیه میشود برای پیشگیری از ایجاد عوارض و تحریک واژن بانوان، همزمان با اسپری تاخیری از کاندوم استفاده شود.

مراحل استفاده از اسپری تاخیری

برای رعایت بهداشت ابتدا بطور کامل آلت تناسلی را شسته و خشک کنید.

اسپری را قبل از استفاده چند بار تکان دهید.

دقت کنید لازم است فاصله اسپری با آلت تناسلی بین ۵ تا ۱۰ سانتی­متر باشد و سپس اسپری شود.

اسپری کردن را از زیر کلاهک آلت شروع کرده و در طول آلت اسپری کنید. توجه داشته باشید بیضه­ها اسپری نشوند.

لازم است حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید تا مواد بیحسی موثر واقع شوند.

اگر پس از گذشت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه احساس بیحسی نداشتید مجددا اسپری کردن را تکرار کنید.

پس از اینکه احساس کردید اسپری تاخیری اثر گذاشته میتوانید رابطه خود را آغاز کنید.

پس از اتمام رابطه، نواحی آلت تناسلی را بطور کامل شسته و خشک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *