آستور تیغ 2 تیغه حساس 5 عدد

(دیدگاه کاربر 1)

در انبار موجود نمی باشد

تیغ اصلاح از جمله محصولاتی است که کاربرد فراوانی دارد و افراد بسیاری برای پاکیزگی صورت و بدن خود از تیغ اصلاح استفاده میکنند. تیغ اصلاح آستور با 2 تیغه حساس در پک 5 عددی عرضه میشود که استفاده بسیار راحتی دارد.

مزایای تیغ اصلاح

تیغ اصلاح که از آن تحت عنوان تیغ صورت تراشی یاد میشود هم برای آقایان و هم برای بانوان کاربرد دارد. این تیغ ها بسرعت و به راحتی موهای اضافه را از بین برده و به پوست آسیبی نخواهند رساند.

چرا تیغ اصلاح آستور

تیغ آستور با طراحی ویژه مناسب پوستهای حساس میباشد. این تیغ دارای لبه ای صاف و تیز است که اصلاح را برای شما آسان میکند. این تیغ بصورت نرم و روان بر روی پوست کشیده شده و سبب آسیب پوستی نخواهد شد.

ویژگی تیغ آستور

طراحی خاص مخصوص پوستهای حساس

دارای لبه تیز و صاف

دارای تیغه دو لبه

دارای تیغه از جنس استیل ضد زنگ

عدم ایجاد آسیب پوستی

اصلاحی نرم و روان

اصلاح صورت با تیغ

از بین بردن موهای صورت با تیغ صورت تراشی سبب عدم کشیدگی پوست شده و در نتیجه باعث ایجاد چین و چروک نخواهد شد. اصلاح به کمک تیغ سبب شفاف و پاکیزه شدن پوست میشود. بانوان میتوانند پس از از بین بردن موهای صورت خود آرایشی یکنواخت داشته باشند.

آیا تیغ باعث ضخیم شدن مو میشود؟

پس از تراش موها با توجه به از بین بردن لبه مو این احساس بوجود میآید که موها ضمخت شده اند اما در واقع اینگونه نیست در واقع به علت احساس زبری پس از خروج موها فرد گمان میکند موها ضخیم شده اند اما این احساسی صحیح نبوده و  تیغ سبب ضخامت مو نمیشود.

نحوه استفاده از تیغ آستور

بهتر است قبل از استفاده آلودگی را از پوست جدا کنید. میتوانید از ژل و لوسیون قبل از اصلاح نیز استفاده کنید سپس پوست را توسط یک دست کشیده سپس اصلاح را انجام دهید.

قیمت تیغ آستور

این تیغ از جمله محصولاتی است که با قیمت بسیار مناسبی عرضه شده و به راحتی میتوان آن را تهیه کرد. با توجه به 5 عددی بودن این تیغ میتوان آن را بسیار مقرون بصرفه دانست.

1 دیدگاه برای آستور تیغ 2 تیغه حساس 5 عدد

  1. سالار خیره دست

    همیشه از این تیغ میخرم و همیشه هم راضیم

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *